FMT LEVEL II.

Valami újdonsággal készülünk, ami összetett, és az alapok megléte mellett kicsit tovább megy, mélyebbre, részletekbe menően. Kiváltképp, ami a gyakorlati oldalt illeti.

1 képzés, 2 hétvége, 4 nap, 8 témakör és ehhez 8 kiemelkedő szakember. Ez a megújult FMT Level II.!

Milyen modulokkal és szakemberekkel találkozhatsz a dupla hétvégés továbbképzésen?

 

Pre- és rehabilitáció – Szőke Krisztina

Haladó Barbell gyakorlatok – Szentes Balázs

Bevezetés a felfüggesztéses eszközök használatába – Becher Kristof

Bevezetés a saját testsúlyos gyakorlatokba, avagy gimnasztika – Szarka Ákos

A kettlebell és girya sportok alapjai – Nagy Réka

Heart Rate Training – Spergel Daniel

Haladó edzéstervezés és periodizáció – Tanos Bálint

Robbanékonyság fejlesztés – Pozsonyi Zsolt

 

Előképzettség nem szükséges, azonban alap képzettség (FMT Level I., vagy egyéb edzői alapképzés) is szükséges ahhoz, hogy edzőként használni tudd. Mindazonáltal várjuk a fejlődni kívánó “műkedvelőket” is.

 

A képzés helyszíne:

Thor Gym, 1116 Budapest, Nándorfejérvári út 40/A.

FMT Level II. időbeosztás:

2020 Május 09.-10.

2020 Május 16-17.

A változtatás jogát fenntartjuk!

Tandíj és részletfizetés:

A képzés költsége: 120 000 forint

Részletfizetési lehetőség:

legkésőbb 2020. május 02.-ig vagy a létszám betöltéséig: a tandíj 5o%-a

2020 május 08.-ig: a tandíj maradék 5o%-a

 

Kedvezmény: Azok részére, akik a korábbi Level II. képzésekben elvégeztek már modult (HRT,Kettlebell, Suspension Trainer, Gimnasztika), az új struktúrájú képzésben modulonként 20.000,- ft kedvezményben részesülnek. Ehhez mindössze annyi a kérés, hogy a modul nevét és elvégzésének időpontját küldjétek el külön emailben az academy@thorgym.hu címre.

 

A képzés díjának befizetése:

A tandíjat készpénzzel a Thor Gymben, vagy banki utalással, banki pénztári befizetéssel lehet befizetni.

10104105-67898700-01004000 / Thor Academy Kft.

Közlemény rovatba a nevedet és a Level2 képzés szót írd.

(A már befizetett összeget, vagy előleget nem áll módunkban visszatéríteni! Azonban a későbbiekben ez az összeg felhasználható, bármely FMT képzésnél.)

Amennyiben bármilyen kérdésed merül fel, vagy bővebb információkat szeretnél, írj az academy@thorgym.hu címre, vagy hívj bizalommal a +36 30 948 8328 -as telefonszámon.

 

Részletes tematika:

Pre- és rehabilitáció – Szőke Krisztina

1. Testtartáselemzés
2. A váll és vállöv (leggyakoribb diszfunkciói, tesztek, mobilizálási és stabilizálási technikák)
3. A gerinc és bordakosár (mobilizáció és légzési technikák)
4. A pelvico- lumbális szakasz
5. Csípőízület (diszfunkciói, tesztek, mobilizálás)
6. Bokaízület és plantaris fascia
Haladó Barbell gyakorlatok – Szentes Balázs
Cél a BIG3 gyakorlatait, vagyis a fekvenyomás, felhúzás és guggolás, valamint a katonai nyomás és evezés variációinak és kivitelezésének a megismertetése.
Kulcspontok, általános hibák, cue-k, amik segíthetnek a gyakorlatok kivitelezésének javításában és a technikatanításban.
Olimpiai súlyemelésről is szó esik majd:
– Hang pozícióból (térd fölül) muscle és power gyakorlatok
– Részmozdulatok is implementálhatók önálló gyakorlatként vagy komplexben (pull, high pull)
Bevezetés a felfüggesztéses eszközök használatába – Becher Kristof
Cél: a FMT Level 1-ben tanultak bővítése és kiterjesztése, elméleti és gyakorlati anyaggal bővíteni a hallgatók tudását a felfüggesztése hevederek használatával kapcsolatban.
Előzmények: az evezések és függőleges evezések.
A Level 2 keretein belül egy elméleti blokkal kezdenénk, röviden megbeszélve az eszközök előnyei és hátrányait illetve felhasználhatóságát pl. utazás, eszközhiány esetében. Tisztáznánk az edzés tervezéssel kapcsolatos tudnivalókat, az eszköz sajátosságát figyelembe véve.
Kulcspontok:
Elmélet:
– Miért jó, miért nem?
– Működése, felépítése, biztonság
– Mitől könnyű, mitől nehéz?
– Intenzitás mérése, hogyan?
– Kivitelezés szabályai
– Edzéstervezés
– Progressziós lehetőségek, progresszió tervezés
– Mozgásminták
– Edzéstervezési gyakorlat: különböző célú edzések tervezése, különböző progressziók beépítésével. A tervek közös elemzése és megbeszélése.
Bevezetés a saját testsúlyos gyakorlatokba, avagy gimnasztika – Szarka Ákos
Az emberi mozgásminták mentén haladva végigvesszük, milyen saját testsúllyal végezhető alternatívákkal
foglalkozhatunk, akár haladóbb tanítványok esetében. Átnézzük ezek progresszióját, különös tekintettel azokra,
amik kevésbé ismertek, ám a tapasztalat szerint jól beváltak, például a függőleges nyomás mintájában, vagy a
hátsólánc, alsóvégtagi terhelés tekintetében.
Továbbá néhány olyan elemmel ismerkedünk meg, amik viszonylag rövid idő alatt elsajátíthatóak. Ezek betekintést
engednek a tanítványoknak a saját testsúlyos elemek világába, beleértve az izometrikus, kitartott testhelyzeteket is.
Szó esik ezek előfeltételeiről, illetve arról, milyen variációk irányába érdemes továbblépni.
A kettlebell és girya sportok alapjai – Nagy Réka
Az FMT2 haladó szintű kettlebell modulban tovább fejlesztjük, és felhasználjuk a kezdő szinten megtanult technikákat, melynek bázisa a kettlebell csípő döntések, nyomások, húzások és guggolások voltak. Ezen belül is a lendítések kerülnek fókuszba, hogy elsajátíthassuk a dupla golyós technikákat, melyekkel már igazán intenzív edzéshatást érhetünk el. Terítékre kerül az egykezes swing és clean, melyeket duplázunk is, és végül feltesszük a koronát a szakítással. A mozgások helyes kivitelezése mellett szó esik majd gyakorlatok tanításáról, hibajavítási technikákról.

Heart Rate Training – Spergel Daniel

A pulzus méréses edzés alapjait mutatná be a blokk  4 órában. Milyen alapvető tudás anyag szükséges ahhoz, hogy állóképességi edzéseket tervezzünk az edzőteremben, és azon kívü? Mik a legfontosabb részei, amire mindenképp figyelnünk kell?

  • Kardiovaszkuláris edzés
  • VO2max
  • Az energiarendszerek fejlesztése
  • Pulzus
  • Edzéstervezés
  • Hogyan tervezzünk kezdőknek, középhaladóknak és haladóknak? Milyen eszközök és lehetőségek vannak beltéren és kültéren? Mi van, ha nincs gép? Milyen előnyei és hátrányai vannak az egyes eszközöknek?
  • Hogyan érdemes tervezni az erőedzés mellett a kardió edzést? Hibrid edzésprogramok? Hogyan kerüljük el az interferenciát? Sportspecifikus kardió?
  • Az evezés technikájának átnézése. Hogyan érdemes tanítani az evezést? Hogy bontsuk részekre? Milyen drillekkel lehet javítani a technikai hibákat? Milyen jellegű edzéseket tervezzünk evezőgépen? Hogyan állítsuk be az ellenállást?
Haladó edzéstervezés és periodizáció – Tanos Bálint
A haladó edzéstervezés elsődleges célja olyan protokollok bemutatása, amelyek segítségével hosszabb ideje edzésben lévő sportolók fejlődését is biztosítani tudjuk, illetve versenysportban érdekelt sportolók teljesítménét is tudjuk támogatni. Fenti célok eléréséhez a hullámoztatott periodizáció és a blokkperiodizáció alapelveit fogjuk felhasználni. A cél a terhelési paraméterek (intenzitás, volumen, edzésgyakoriság, ingersűrűség stb.) olyan, optimális beállítása, amely a folyamatos fejlődés mellett megfelelő mennyiségű regenerációt is biztosít a sportolóknak. Az edzéstervezési folyamatban foglalkozunk a sportági edzésekkel való összehangolás mikéntjével is.
Robbanékonyság fejlesztés – Pozsonyi Zsolt
A robbanékonyság fejlesztés a teljesítményfokozás csúcsát jelenti, ami megfelelő erőalapot igényel. Edzőként ismernünk kell a bioenergetikai hátterét és a fejlesztés periodizációját, hogy ebből a csúcsképességből a maximumot tudjuk kihozni. A robbanékonyság fejlesztés a gyors rostok célzott edzését jelenti, ezért a képzésen szó lesz a Henneman méret elvről és az erő-sebesség görbéről. A gyakorlati részben végig megyünk a robbanékonyság fejlesztés módszerein, úgy mint a posztaktivációs teljesítményfokozás, komplex tréning, French contrast módszer vagy a háromfázisú edzés. Végezetül megnézzük, hogyan tudjuk a klasszikus gyakorlatokat úgy módosítani, hogy azok jobb transzfert biztosítsanak a sportoló robbanékonyságára.

KINEK AJÁNLJUK?

Edzőknek és mindazoknak, akik igényes és használható elméleti és gyakorlati továbbképzésre vágynak, változatos témákban.

VÉGZETT HALLGATÓK

 

“Pályám jelentős lépése volt a képzés, ahol megtaláltam a saját utam és jövőképem. Már az első képzési napon egyértelmű volt számomra, hogy innentől más lesz az életem…”

Hanik Bogcsa

“Fontos számomra, hogy a lehető legtöbbet megtegyek azért, hogy amivel foglalkozom, abban a lehető legmélyebb ismeretekre tegyek szert. Ezért törekszem az orvosi tanulmányaimban is, edzőként pedig az FMT level I. épp ilyen a saját területén.”

Szőke Kriszta

“Labdarúgó pályafutásomat követően tudtam, hogy a sport világában szeretném megtalálni a jövőképem. Mindez a Thor Academy képzései által álomszerűen alakult.”

Nyárasdi Zsombor