Kommunikáció, vendégszerzés
Célom, hogy az évek alatt felhalmozott tapasztalatokat adjam tovább, hogy a gyakorlatban optimálisan tudd kezelni vendégeidet, illetve felépíteni a saját branded és hatékonyan értékesíteni szolgáltatásodat.
Az általam tartott kurzus címe:
Edzői kommunikáció, vendégszerzés és marketing a gyakorlatban
Némi űr mutatkozik az edzői képzéseken a tekintetben, hogy miután megtanultad a szakmai alapokat, az anatómiát, valamint a gyakorlati ismeretekre is szert tettél és elkezdhetsz dolgozni, azzal szembesülsz, hogy fogalmad sincs miképp reagálj a vendégekkel kapcsolatban felmerülő problémákra, hogyan kezeld a konfliktushelyzeteket. Senki nem készít fel arra, hogy miképp és hogyan szerezz vendéget, miképp alakítsd ki a célcsoportod, vagy épp milyen marketing eszközöket használj. A vendégmegtartási trükkökről, vagy éppen a saját arculatodról, imidzsedről nem is beszélve.
Tucatszám kerülnek edzők a piacra, sajnálatos módon a többségük ugyanazt sugallja magáról, ugyanazzal próbálja ostromolni a közönséget, miközben a célpiac közel sem egysíkú. Megfigyelhető, hogy a legtöbben sörétes puskával tüzelnek, ami nem a leghatékonyabb és leggazdaságosabb megoldás, kiváltképp nem akkor, amikor megvannak az eszközök a tűpontos lövések bevitelére is. E kurzus ebben próbál segítséget nyújtani, illetve abban, hogy miképp érdemes kezelni és megszólítani a már megszerzett vendégeket, hogy hosszútávon is hozzád járjanak.
A kurzus vázlatos tematikája:
- Saját image megteremtése, avagy mi különböztet meg a piacon? Hol a helyed?
- Üzleti terv, vállalkozói mentalitás
- Eszközök megteremtése, ár-érték arányok, befektetés
- Célcsoport meghatározása, elsődleges és másodlagos célcsoport
- Vendégszerzési csatornák, lehetőségek, hatékony hirdetési stratégiák
- Hogyan kommunikálj a vendéggel, személyiségtípusok megkülönböztetése
- Hogyan tartsd meg a vendégeidet hosszútávon
- Jövőkép és célok elérése, avagy miképpen érdemes tervezned a jövődet
Tanulmányok:
- Schola Európa Akadémia (Pázmány Péter Tudományegyetem), Sajtótechnikus- nyomtatott sajtó szakirány OKJ
- Szegedi Tudományegyetem, Magyar szakos bölcsész
- Szegedi Tudományegyetem, Kommunikáció szakos bölcsész
- Ruander Oktatóközpont, Pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági képzés
- Thor Academy, FMT Level I. funkcionális edzőképzés
- Thor Acedemy, FMT Level II. Online coaching
- ELTE ÁJK – Jogtudományi tanszék (folyamatban)
Gyakorlati tapasztalatok:
- Jetmedia Bt. (Aeromagazin szerkesztősége)
- Duna Televízió – szerkesztőasszisztens
- AXA Biztosító Zrt. – call center, majd értékesítő, majd kiemelt ügyfél manager
- Thor Gym – teremvezető, funkcionális edző
- Dr. Clean Kft – értékesítő, majd kereskedelmi vezető
Jelenleg:
- Thor Gym – marketing vezető, majd általános manager, vendégszerzés
- Thor Academy – képzések szervezése, értékesítése
- Magyar Funkcionális Fitnesz Szövetség – elnökségi tag, kommunikáció
- Fitness Konferencia – társszervező