HIGH PERFORMANCE TRAINING

Egy 5+1 alkalomból álló, összefüggő, online webinárium sorozatot indítunk, melyre külön-külön, illetve egyben is tudsz nevezni!

A kurzust azoknak ajánljuk, akik az állóképesség-fejlesztés terén szeretnének információkkal és hasznos gyakorlati elemekkel gazdagodni.

A kurzust Papp Károly vezeti, akit az állóképességi edzés iránt érdeklődőknek aligha kell bemutassunk…

A webinárium sorozat felépítése:

I. Pulzuskontroll – Április 17. szombat 10:00-12:00

A pulzus fogalma

Nyugalmi pulzus

a, ébredési pulzus,

b, edzés előtt mért nyugalmi pulzus,

c, a nyugalmi pulzus szerepe a fizikai fittség meghatározásában,

d, a kardiovaszkuláris drift. A keringési rendszer reakciói a külső és belső környezeti változásokra.

e, az életkor hatása a kardiovaszkuláris fittségre.

f, ortosztatikus teszt szerepe, a fittség meghatározásában, 

g,  HRV alap szintű bemutatása.

Maximális pulzus

a, a maximális pulzus fogalma,

b, a maximális pulzus szerepe a terhelési zónák meghatározásában,

c, a maximális pulzust meghatározó tesztek (ÖKÖLSZABÁLY NEM!)

A pulzuszónák

a, pulzuszónák-állóképességi zónák,

b, a laktát szerepe az állóképességi terhelés során,

c, a laktát tolerancia szerepe, individuális laktát reakciók,

d, az állóképességi edzés zónák definiálása, (laktát, pulzus, edzésvolumen alapján)

e, a nagy mechanikai terheléssel járó edzésmódszerek hatása a keringésre. (játékterhelés, erőfejlesztés, pliometrikus hatású mozgások)

II. HR reserve edzés – Április 24. szombat 10:00-12:00

a, HR reserve fogalma, meghatározás,

b, HR reserve és a VO2 max. kapcsolata,

c, HR reserve alapú edzés, HR reserve zónák, 

III. Állóképességi edzésmódszerek – Május 8. szombat 10:00-12:00

a, folyamatos/tartós módszer,

b, fartlek módszer,

c, intervall edzés

d, a különböző edzésmódszerek fiziológiai hatása. (energia nyerés, EPOC, izomláz DOMS, 

c, sportág specifikus állóképességi módszerek, (melyik sportág mekkora súllyal alkalmazza a különböző állóképességi módszereket).

e, játék specifikus állóképességi edzések.

f, az állóképességi módszerek kapcsolata más motorikus képességekkel. 

IV. High Intensity Training – Május 15. szombat 10:00-12:00

a, nagy intenzitással végzett edzések pozitív és negatív hatásai.

b, a különböző terhelési struktúrában végzett HIIT edzések hatásmechanizmusai.

c, sportág specifikus HIIT edzések.

V. Az állóképességi edzés periodizációja – Május 29. szombat 10:00-12:00

a, a különböző edzéstervezési metódusok megismerése.

b, a blokk és a vegyes felkészülési stratégiák összehasonlítása.

c, az edzésterhelés helyes értékelése (TRIMP, RPE, stb)

d, a mozgásteljesítmény és a pulzuszónák együttes értékelése az állóképességi edzésben. A különböző terhelésű ciklusok integrálása az éves edzéstervbe.

5+1 Konzultációs nap – Június 5. szombat (előzetes időpont)

Az egynapos workshopon gyakorlatban is lehetőség lesz a webináriumon tanultak elmélyítésére. A webinárium során felmerülő kérdések tisztázására. A konzultációs nap feltétele, hogy a törvényi korlátozások lehetővé tegyék a személyes részvételt és lebonyolítást, így ennek végleges időpontjáról és helyszínéről a későbbiekben tudunk pontos információt. A konzultációs napon csak azoknak tudunk részvételi lehetőséget biztosítani, akik a webinárium sorozat legalább 3 alkalmán részt vettek.

Részvételi feltételek és jelentkezés

Kérünk jelöld meg, hogy melyik kurzuson szeretnél résztvenni! Amennyiben egyikről lemaradsz, úgy lehetőséged van, a webinárum video-anyagának megvásárlására is.

Részvételi szándékodat az info@thorgym.hu címre várjuk e-mailen!

Az 5 képzésre külön is tudsz jelentkezni! Egyben azonban jobban jársz!

 

I. Pulzuskontroll – Április 17. szombat 10:00-12:00, – 6.000,- Ft

II. HR reserve edzés – Április 24. szombat 10:00-12:00, – 6.000,- Ft

III. Állóképességi edzésmódszerek – Május 8. szombat 10:00-12:00, – 6.000,- Ft

IV. High Intensity Training – Május 15. szombat 10:00-12:00, – 6.000,- Ft

V. Az állóképességi edzés periodizációja – Május 29. szombat 10:00-12:00, – 6.000,- Ft

 

Amennyiben lemaradtál, de szeretnéd a komplett csomagot, úgy Április 28-ig lehetőséged van a teljes HIGH PERFORMANCE TRAINING csomagot egyben megvásárolni: 30.000,- Ft helyett 28.000,- Ft fejében. Ebben az esetben az első “Pulzuskontroll” előadás videoanyagát elküldjük a számodra.

 

5+1 Konzultációs nap – Június 5. szombat (előzetes időpont), – részletek később

 

A helyeket a befizetés sorrendjében töltjük fel!

Maximum létszám: 15 fő / alkalom

Illetve kérlek a számlázási adatokat mielőbb küldd el számunkra a jelentkezési emailben!

A tandíjat kizárólag banki utalással, vagy banki pénztári befizetéssel lehet befizetni!

Bankszámla szám: OTP Bank
11773339-90323094-00000000  / Papp Károly egyéni vállalkozó

Közlemény rovatba a nevedet és a HPT betűket írd.

(A már befizetett összeget, vagy előleget nem áll módunkban visszatéríteni! )

Üdvözlettel:
Thor Academy

A változtatás jogát fenntartjuk.

 

KINEK AJÁNLJUK?

Egy 5+1 alkalomból álló, összefüggő, online webinárium sorozatot indítunk, melyre külön-külön, illetve egyben is tudsz nevezni!

A kurzust azoknak ajánljuk, akik az állóképesség-fejlesztés terén szeretnének információkkal és hasznos gyakorlati elemekkel gazdagodni.

A kurzust Papp Károly vezeti, akit az állóképességi edzés iránt érdeklődőknek aligha kell bemutassunk…

VÉGZETT HALLGATÓK

 

“Pályám jelentős lépése volt a képzés, ahol megtaláltam a saját utam és jövőképem. Már az első képzési napon egyértelmű volt számomra, hogy innentől más lesz az életem…”

Hanik Bogcsa

“Fontos számomra, hogy a lehető legtöbbet megtegyek azért, hogy amivel foglalkozom, abban a lehető legmélyebb ismeretekre tegyek szert. Ezért törekszem az orvosi tanulmányaimban is, edzőként pedig az FMT level I. épp ilyen a saját területén.”

Szőke Kriszta

“Labdarúgó pályafutásomat követően tudtam, hogy a sport világában szeretném megtalálni a jövőképem. Mindez a Thor Academy képzései által álomszerűen alakult.”

Nyárasdi Zsombor